2016-2017 н. р.
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ
ВЧИТЕЛІВ
СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНОГО ЦИКЛУ 2016-2017 н.р.
І ЗАСІДАННЯ
Серпень
Тема: Організація
навчально-виховного процесу МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу у 2016-2017
навчальному році.
№ п/п
|
Зміст
|
Форма
проведення
|
Відповідальний
|
1.
|
Аналіз
роботи шкільного методичного об’єднання за 2014-2015 навчальний рік.
|
Виступ
|
Керівник МО Лебединська Н. М.
|
2.
|
Опрацювання
інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного
циклу у 2016-2017 н. р.
|
Обговорення
|
Поліщук С.А., Бучинська О. А., Федірко
М. В.
|
3.
|
Опрацювання
Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11 класів загальноосвітніх
навчальних закладів, затвердженої наказом МОНУ від 02.06. 2008 № 496.
|
Обмін думками
|
Члени МО
|
4.
|
Корекція
календарних планів учителів, проведення співбесід щодо знання вимог програм,
календарного планування, затвердження планів
|
Обговорення
|
Члени МО
|
5.
|
Реалізація
принципів навчання при викладанні предметів бінарними (спареними) уроками
|
Виступ
|
Керівник МО Лебединська Н. М.
|
Робота між
засіданнями
|
|||
1.
|
Підготовка
та проведення заходів до 160-річчя від дня народження та 100-річчя від дня
смерті І. Я. Франка
|
||
2.
|
Робота
з обдарованими дітьми та підготовка їх до участі у шкільному етапі олімпіад з
базових дисциплін.
|
||
3.
|
Проведення
шкільного етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та підготовка учнів до
районного етапу олімпіад з предметів суспільно-гуманітарного циклу.
|
||
4.
|
Відвідування
та обговорення уроку з використанням проектної технології «Часи дієслова. Зміна
дієслів минулого часу» вчителя Лебединської Н. М. (жовтень)
|
ІІ ЗАСІДАННЯ
Листопад
Тема: Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в
контексті компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
№ п/п
|
Зміст
|
Форма
проведення
|
Відповідальний
|
1.
|
Підведення
підсумків І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
|
Звіт
|
Керівник МО Лебединська Н. М.
|
2.
|
Формування в учнів на уроках
зарубіжної літератури мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті
компетентнісного підходу до навчально-виховного процесу.
|
Виступ
|
Бучинська О. А.
|
3.
|
Про
підготовку та проведення заходів, присвячених Дню слов’янської писемності.
|
Обговорення
|
Члени МО
|
4.
|
Впровадження
інноваційних методів на уроках історії з метою розвитку пізнавальних
інтересів учнів.
|
Виступ
|
Ляпіна Л. А.
|
5.
|
Підготовка
до проведення І етапу Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра
Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської
молоді імені Тараса Шевченка, до участі у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських
олімпіад, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика,
Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді
імені Тараса Шевченка.
|
Обмін досвідом
|
Члени МО
|
Робота між
засіданнями
|
|||
1.
|
Проведення
відкритих уроків та заходів. Взаємовідвідування та обговорення відвіданих
уроків та заходів.
|
||
2.
|
Самоосвітня
діяльність учителів.
|
||
3.
|
Аналіз
навчальних досягнень учнів з дисциплін суспільно-гуманітарного циклу за І
семестр 2016-2017 н. р.
|
ІІІ ЗАСІДАННЯ
Лютий
Тема: Формування загальних та предметних компетентностей відповідно до нового
Державного стандарту
№ п/п
|
Зміст
|
Форма
проведення
|
Відповідальний
|
1.
|
Переосмислення
процесу навчання і виховання національно свідомої мовної особистості на
уроках української мови з ціннісних позицій.
|
Доповідь
|
Шовкова І. В.
|
2.
|
Формування правової свідомості та правової культури учнів на
уроках правознавства з використанням інтерактивних методів.
|
Виступ
|
Федірко М. В.
|
3.
|
Формування життєвих компетентностей учнів у процесі
вивчення зарубіжної літератури шляхом
використання технології критичного мислення.
|
Виступ
|
Віротченко О. Г.
|
4.
|
Результати
участі учнів у ІІ етапі Всеукраїнських
учнівських олімпіад, Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра
Яцика, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської
молоді імені Тараса Шевченка. Робота з обдарованими дітьми
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Робота між
засіданнями
|
|||
1.
|
Підготовка
звітів учителями, які атестуються.
|
||
2.
|
Самоосвітня
діяльність учителів.
|
||
3.
|
Підготовка
та проведення заходів Тижня української мови та літератури, Шевченківських
днів.
|
ІV ЗАСІДАННЯ
Травень
Тема: Результативність
учителя, ефективність діяльності ШМО
№ п/п
|
Зміст
|
Форма
проведення
|
Відповідальний
|
1.
|
Розвиток творчих здібностей
на уроках словесності як засіб формування мовної компетентності.
|
Виступ
|
Поліщук С.А
|
2.
|
Про
особливості організації та проведення ДПА
в 9 класі з предметів
суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення Положення про державну підсумкову
атестацію учнів у системі загальної середньої освіти.
|
Обговорення
|
Керівник МО Лебединська Н. М.
Члени МО
|
3.
|
Обмін досвідом з проблеми формування загальних та
предметних компетентностей на уроках
суспільно-гуманітарного циклу. Звіти вчителів про роботу з питань
самоосвіти.
|
Круглий стіл
|
Члени МО
|
4.
|
Підготовка
та відзначення Дня слов’янської писемності й
культури.
|
Обговорення
|
Члени МО
|
5
|
Затвердження
плану проведення заходів під час навчальної
практики, мовних таборів.
|
Складання плану
|
Вчителі української мови та
літератури, російської мови, зарубіжної літератури
|
6.
|
Визначення
шляхів удосконалення роботи методичного обʼєднання на наступний навчальний
рік
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий